در اینجا ده ایدهی ساده و مؤثر برای تولید محتوا با کمک تکنیکهای ارتقای محتوا آمده است. در اینجا من چند مورد را برای نمونه قرار میدهم. 6) تولید یک نمونه یا راهنما برای خوانندگان در رابطه با پستها خصوصاً پستهای «چگونه» که مخاطب را در لحظه، دعوت به خواندن میکند. از لحاظ برقراری ارتباط، ایدهی خوبی است که محتوای تولیدی، بطور خودکار به صندوق پستی مخاطبان فرستاده شود و احتمالاً ارتقای محتوا باعث میشود که مخاطبان هر بار با دیدن مطلب شما درInbox خود هیجانزده شوند. با اعمال بازاریابی در محتوای ویدیویی، میتوانید تعداد بیشتری از افراد را برای عضویت در خبرنامه خود یا خرید آخرین محصول خود به دست آورید. بسیاری مشتریان در دنیای امروز پیش از تصمیم به خرید در بستر وب جستجو میکنند تا بهترین راهکار و محصول را با توجه به نیاز خود تهیه کنند. به عنوان مثال شما جدیدترین گوشی موبایل و یا جدید ترین دوربین را تهیه می کنید و از روش کار با آن، امکاناتی که ارائه می دهد ویدئو تحلیلی قرار می تولید محتوا ریاضی دهید.

تولید محتوا لباس کودک که خریدار های زیادی داره کفشه ! رئیس صدا و سیما کشور بیان کرد: داشتن تلویزیونی تعاملی یکی دیگر از برنامه های ما است. تولید محتوا از جمله شغل هایی است که نه محدودیت زمانی و نه محدودیت مکانی داره، به عبارتی دیگر شما هر زمان که دوست داشته باشید و در هر جایی که حضور دارید، می تونید تولید محتوا انجام دهید و از طریق اون کسب درآمد کنید. فراموش نکنید که بالا و پایین وبسایت همیشه مهمترین نواحی آن میباشد. فراموش نکنید که تولید محتوای هدفمند و ارتقای محتوا نهایتاً یک راه خلاقانه و مسیری برای گسترش تعامل با مخاطبان از طریق دادن اطلاعات و راهکارهای موردنیاز آنها برای رفع مشکلاتشان میباشد. تفاوت بین ارتقای محتوا و دیگر انواعتولید محتوا مربوط به گسترش مخاطب این است که ارتقای محتوا به طور خاص برای یک پست وبلاگی طراحی میشود. تهیهی یک نسخهی PDF ساده از پست تولید محتوای ارتقا یافتهی وبلاگ برای ارسال و دانلود مخاطب میتواند راحتترین راه افزایش لیست ایمیل شما باشد. 13) ارسال منابعی برای مطالعهی بیشتر نسبت به یک موضوع توسط ایمیل. 11) ارائهی وبینارها (Webinars) و خلاصهسازی مطالب آن پس از برگزاری میتواند مخاطب شما را به وارد کردن نام، ایمیل و شماره تلفن تشویق کند.

برای مثال اگر مخاطبان شما یک پست وبلاگی درباره مزایای تغییر وب هاست جدید میخوانند، شما میتوانید با ارائهی یک ارتقای محتوایی به آنها 5 سؤال که قبل از تغییر وب هاست باید بدانند را ارائه دهید. 12) ارائهی یک خط سیر آموزش ایمیلی ویژه یکی از پستها و یا حوزهی فعالیتتان. امروزه تلفن های همراه بیش از هر چیز دیگری همراه ما هستند و در اغلب ساعات روز از آنها استفاده می کنیم ،لذا این می طلبد که برای نگهداری و محافظت بهتر یا برای استفاده بهینه از امکانات آنها، لوازم جانبی مناسب را که بسیار گسترده نیز هستند تهیه کنیم. 4) استفاده از طراحی خوب و ساده، PDF قابل دانلود در پست وبلاگ بسیار مناسب است، چرا که برخی از افراد ترجیح میدهند مطلب را دانلود و بعداً در فرصتهای بعدی مطالعه کنند. 1) تهیه یک چکلیست خلاصه از پست برای گسترش آن فوقالعاده عمل میکند. 8) ایجاد ارجاعات به مقالات اصلی و پژوهشها، در متن پست وبلاگ.

تولید محتوا ورزشی چرا که درصورتیکه ویدیوی انتخابی به موضوع اصلی بیربط باشد، نه تنها انسجام محتوای وب سایت را از بین میبرد که از تعداد مخاطبان کاسته و تأثیر معکوس میگذارد. تولید محتوا چه به زبان فارسی چه به زبان انگلیسی متناسب با فضایی که محتوا در ان منتشر خواهد شد الگوریتم، اصول و تکنیک های خاص خودش را دارد. دوره های تولید محتوا به منظور آموزش تولید محتوا برای سایت تولید می شوند که تمرکز آن ها روی آموزش مسیر نگارش محتوای ارزشمند، استانداردهای جلب رضایت کاربر، درک الگوریتم های گوگل، اصول سئو، خوانایی محتوا، بررسی نیاز های کاربران، مفهوم گرایی و … در نهایت شما نیاز دارید که از طریق تولید محتوا و استفاده از تکنیکهای ارتقای محتوا، بسته به نوع خدماتتان آن را مثلاً از طریق گزینهی دانلود فوری و یا ارسال خودکار از طریق ایمیل، در دسترس مخاطب قرار دهید. به خاطر همین ما تصمیم گرفتیم این مقاله رو بنویسیم و برای شما معلمای دوستداشتنی 10 تا از بهترین نرمافزار تولید محتوا رو معرفی کنیم تا از بِینشون اونی رو که نیاز دارید انتخاب کنید و با استفاده از اون، کارِتون سریعتر پیش بره و توی حرفهتون از بهترینها باشید.