[ad_1]

نیویورک – سانتا به بازار می آید – فقط سعی نکنید در دامان او بنشینید.

علی رغم همه گیری همه گیر – و این واقعیت که سن و وزن سانتا او را در معرض خطر زیادی برای بیماری ویروس کرونا قرار می دهد – صاحبان مراکز خرید همچنان قصد دارند او را امسال برگردانند.

اما آنها تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت پیرمرد سرخوش انجام می دهند ، از جمله ممنوعیت نشستن کودکان روی زانوها ، چه شیطان و چه مهربان.

در عوض ، کودکان به سانتا می گویند که برای کریسمس شش فوت دورتر و گاهی پشت یک ورق پلکسی گلاس چه می خواهند. سانتا و بازدیدکنندگانش حتی در هنگام عکس گرفتن ممکن است مجبور به پوشیدن ماسک صورت باشند. و برخی از مراکز خرید جعبه های کادویی مصنوعی و سایر وسایل تزئینی را جلوی سنت نیک قرار می دهند تا از حمله کودکان به وی جلوگیری کنند.

سایر اقدامات ایمنی شامل رزرواسیون آنلاین برای کاهش خطوط ، کارگرانی است که با کیتهای تعطیلات و بسیاری از مواد ضد عفونی کننده دست پاک می کنند. ساعات بابانوئل نیز کوتاه می شود تا او بتواند از بین جمعیت فاصله بگیرد.

میسی امسال بازدیدهای شخصی خود را لغو کرد و گفت که نمی تواند برای بیش از 250،000 نفری که برای دیدن کریس کرینگل در فروشگاه گل سرسبد خود در نیویورک حاضر می شوند ، محیط امنی را فراهم کند.

اما مراکز خرید که سالها در تلاش برای جلب نظر خریداران بوده اند ، تمایلی به کشتن سنت تعطیلات ندارند که یکی از بزرگترین راههای آنها برای جلب مردم در مهمترین فصل خرید تعطیلات است.

مایکل براون ، سرپرست تیم خرده فروشی در شرکت مشاوره کرنی ، گفت: “شما باید به آنها دلیلی برای آمدن بدهید ، در غیر این صورت آنها در خانه می مانند و به خرید آنلاین می پردازند.”

به گفته مدیرعامل GlobalData Retail نیل ساندرز ، بیش از 10 میلیون خانوار آمریکایی سال گذشته از سانتا در یک مرکز خرید یا فروشگاه بازدید کرده اند. وی گفت كه تقریباً 73٪ آنها در رستوران ها یا مغازه های نزدیك نیز پول خرج می كنند.

ساندرز گفت: “سانتا آهن ربایی است که مردم را به مراکز خرید جذب می کند و بدون آن مراکز خرید بیشتری برای ایجاد ترافیک عابر پیاده مبارزه می کنند.”

اپراتور مرکز خرید CBL که اوایل ماه جاری ورشکستگی خود را اعلام کرد ، قصد دارد سانتا را در اواخر نوامبر تقریباً سه هفته دیرتر از سال گذشته به نزدیک 60 مرکز تجاری بیاورد. این شرکت در برابر سد پلکسی گلاس تصمیم گرفت زیرا در عکس ها درست به نظر نمی رسید. اما سانتا از نظر اجتماعی دور خواهد بود و از ماسک صورت استفاده خواهد کرد. او همچنین می تواند برای محافظت از صورت خود از سپر پلاستیکی استفاده کند.

مری لین مورس ، معاون بازاریابی CBL گفت: “ما همه تلاش خود را برای سالم ماندن انجام می دهیم.”

مالک مرکز خرید بروکلفیلد در ماه آوریل با انتخاب سورتمه و جعبه های کادویی که بازدیدکنندگان می توانند دور از سانتا بنشینند ، برنامه ریزی برای بازدیدهای شخصی سانتا از 130 مرکز تجاری خود را آغاز کرد. در یکی از مراکز خرید آن ، مجموعه SoNo در نورواک ، کانکتیکات ، یک قطعه گرد از پلکسی گلاس در جلوی بابانوئل قرار می گیرد تا به نظر برسد که در یک کره برفی به نظر می رسد.

اما ممکن است اقدامات احتیاطی برای اقناع برخی خریداران کافی نباشد.

اما والاس از اسکندریه ، ویرجینیا ، که تصمیم گرفت فرزند خردسال خود را برای اولین دیدار خود با سانتا امسال نبرد ، گفت: “به نظر می رسد که چنین ایده بدی باشد ، فقط در یک مرکز خرید باشد.”

وی گفت: “ما بسیار غمگین هستیم.” “ما واقعاً از این عکس که شبیه هر پدر و مادری است لذت می بریم ، جایی که آنها به نوعی وحشت زده شده اند یا فقط از همه چیز درباره سانتا گیج شده اند.”

مراکز خرید متوجه می شوند که بسیاری از افراد می توانند در خانه بمانند. برنامه های Cherry Hill ، که سانتا را به بیش از 700 مرکز تجاری می آورد ، همچنین مکالمات Zoom را با وی برای اولین بار در تاریخ 60 ساله خود ارائه می دهد. و بروکفیلد با شرکت مجازی سانتا JingleRing همکاری کرده و به مردم راهی داده تا از خانه با سانتا صحبت کنند.

اد تیلور ، بابانوئل ، که به طور معمول چندین ماه را در لس آنجلس فیلمبرداری تبلیغات تلویزیونی و ارائه مراکز خرید می گذراند ، امسال در خانه خود در جنوب اورگان اقامت خواهد داشت.

تیلور گفت: “وقتی به پروفایل COVID با خطر بالا فکر می کنید ، به نوعی تصویری از سانتا را ترسیم می کنید.”

وی با خانواده ها تماس ویدیویی برقرار می کند و دوره های آنلاین را برای تهیه دیگر بابانوئل ها برای دوربین برگزار می کند. ملاقات با کودکان در واقع به معنای وادار کردن آنها به مکالمه بیشتر است ، زیرا مکالمات معمولاً هفت دقیقه طول می کشد – تقریباً دو برابر بیشتر از بازدید از یک مرکز خرید ، که هدف اصلی آنها ایجاد یک تصویر خوب است.

آنلاین رفتن به سانتا فرصتی می دهد تا لباس هایش را تجربه کند. برخی ممکن است کت و شلوار قرمز رسمی جلیقه ها و آستین های تا شده را کنار بگذارند ، زیرا احتمالاً سانتا کلاوس از قطب شمال تماس می گیرد و یک فروشگاه اسباب بازی پر از الف های شلوغ را اداره می کند.

تیلور می گوید: “ما در خانه کار می کنیم.” “ما هدیه ای برای ساخت داریم. ما گوزن برای تغذیه داریم. “

اما برخی از قسمت های ظاهر سانتا وجود دارد که نمی تواند تغییر کند. JingleRing ، که بیش از 400 بابانوئل را به ثبت می رساند ، جلسات آموزش آنلاین در مورد چگونگی استفاده از کیت های سفید کننده در خانه برای تبدیل موهای خاکستری و ریش سانتا به سایه سفید برفی بابانوئل را انجام داد. همچنین به آنها توصیه شد خمیر دندانهای سفیدکننده بخرند.

والت گیر ، یکی از بنیانگذاران JingleRing در سال جاری ، پس از فهمیدن اینکه مردم ممکن است به یک روش جدید برای ملاقات با سانتا نیاز داشته باشند ، گفت: “سانتا نمی تواند دندان سیگاری را داشته باشد.”

استفانی سوارز به روش قدیمی پایبند است. هفته گذشته ، او دخترش جیا را به فروشگاه Bass Pro Sports در Bridgeport ، کانکتیکات آورد تا با سانتا کلاوس که محافظ صورت پلاستیکی واضحی داشت و پشت سد اکریلیک بدون تابش خیره کننده می نشست و بعضی اوقات شنیدن سخنان بچه ها مشکل می شد ، ژست گرفت. یک کارگر بعد از هر بار بازدید سد را پاشید.

سوارس گفت: “حتی اگر در یک بیماری همه گیر قرار داشته باشیم ، مهم این است که کودکان هنوز بتوانند کودک باشند و به سنت های منظم ادامه دهند.”

—————

روزنامه نگار ویدئویی آسوشیتدپرس تد شفری و نویسنده هیات مدیره آن آنو اینوکنزیو در نیویورک در تهیه گزارش همکاری داشتند.

—————

جوزف پیسانی را در توییتر دنبال کنید: josephpisani



[ad_2]

منبع: aseman-ma.ir