[ad_1]

مصرف کنندگان آمریکایی در اکتبر 0.5 درصد هزینه را افزایش دادند ، که ضعیف ترین سود از ماه آوریل است ، زمانی که بیماری همه گیر آغاز شد و نشانه ای از احتیاط آمریکایی ها نسبت به ویروس است که در سراسر کشور ظاهر می شود و اقتصاد را تهدید می کند.

واشنگتن – مصرف كنندگان آمریكایی در ماه گذشته با كاهش 0.5 درصدی هزینه های خود را كاهش دادند ، این ضعیف ترین افزایش از ماه آوریل ، هنگام شیوع همه گیر بود ، و این نشانه احتیاط آمریكایی ها نسبت به ویروس است كه در سراسر كشور ظاهر می شود و اقتصاد را تهدید می كند.

سود اکتبر ، گزارش شده توسط وزارت تجارت در روز چهارشنبه ، به دنبال افزایش فصلی 1.2٪ در ماه سپتامبر انجام می شود. تصور می شود هزینه های مصرف کننده ، عامل اصلی اقتصاد ایالات متحده ، با ضعف اقتصادی و عدم موفقیت کنگره در ارائه بسته تشویقی جدید برای افراد و مشاغل دشوار ، محدود شود.

گزارش دولت همچنین نشان می دهد که درآمدهای تأمین کننده سوخت برای مصرف در ماه اکتبر 0.7 درصد کاهش یافته است.

با تسریع در موارد ویروسی جدید در سراسر کشور ، بسیاری از کشورها محدودیت های جدید تجاری را اتخاذ یا در نظر می گیرند. فروش در رستوران ها و بارها برای اولین بار در شش ماه گذشته در ماه اکتبر کاهش یافت. بر اساس ارائه دهنده رزرو OpenTable ، ترافیک رستوران در ماه نوامبر بیشتر کاهش یافت. اشغال هتل کمتر از یک ماه پیش است. براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط Opportunity Insights ، هزینه کارت اعتباری مصرف کننده در هفته اول ماه نوامبر نسبت به ماه قبل کاهش یافته است.

اقتصاددانان هشدار می دهند ، با توجه به اینکه بسیاری از برنامه های مهم حمایت از دولت منقضی شده اند و کنگره هنوز کمک خود را از سر نگرفته است ، هزینه های مصرف کننده می تواند در سه ماهه فعلی اکتبر-دسامبر بیشتر کند شود.

[ad_2]

منبع: aseman-ma.ir