[ad_1]

جرثقیل برج با استفاده از زنجیر لنگر سنگین به عنوان اره شروع به بریدن یک کشتی باری کرد که نزدیک به 14 ماه پیش در سواحل جورجیا واژگون شد

ساوانا ، خانم – با استفاده از یک لنگر سنگین مانند لبه ، یک جرثقیل برج در روز جمعه برش یک کشتی باری را آغاز کرد که از واژگون شدن آن نزدیک به 14 ماه پیش در سواحل جورجیا مسدود شده بود.

لاشه کشتی Golden Ray کره جنوبی پس از ماه ها برنامه ریزی و ناکامی سرانجام آغاز شد. مقامات هشدار داده اند که حذف غرق شدن کشتی که تا حدی غرق شده است از جزیره سنت سیمونز بسیار قوی و کثیف خواهد بود. پیش بینی می شود حدود دو ماه به طول بیانجامد.

جان مادوکس از اداره منابع طبیعی جورجیا در بیانیه ای از فرماندهی چند آژانس نظارت بر حذف کشتی گفت: “ما انتظار داریم سر و صدا ، آتش سوزی ، ریختن محصولات و آوار را به محض شروع روند برش و برداشتن”. “غیر واقعی خواهد بود اگر بگوییم این عملیات تمیز و عالی خواهد بود.”

پرتوی طلایی در 8 سپتامبر 2019 ، اندکی پس از ترک بندر برونزویک ، حدود 200 کیلومتری جنوب ساوانا واژگون شد. بیش از 4200 وسیله نقلیه در عرشه بار کشتی باقی مانده است.

تیم نجات قصد دارد کشتی را به هشت قطعه عظیم تقسیم کند. هر قطعه توسط جرثقیل برداشته می شود و سپس توسط کشتی برای حمل و نقل به حیاط پشتی ساحل خلیج فارس پایین می آید.

برش و بلند کردن توسط یک جرثقیل شناور غول پیکر به نام VB 10،000 انجام می شود که به نظر می رسد مانند یک طاق تیر فلزی غول پیکر باشد که روی یک جفت بارج لنگر انداخته است. این بزرگترین جرثقیل از این دست است که با پرچم آمریکا در حال پرواز است و قادر است تا 7500 تن (6800 تن) را بلند کند.

هنگامی که وی غرق کشتی را به صلیب کشید ، جرثقیل از زنجیرهایی به طول 122 فوت (122 متر) برای سوراخ کردن کشتی استفاده کرد. تیم نجات انتظار دارد که هر برش یک روز کامل طول بکشد و ممکن است برش ، بلند کردن و برداشتن هر قطعه غول پیکر یک هفته طول بکشد.

مایکل هایمز ، سخنگوی تیم فرماندهی ، یک افسر درجه دو گارد ساحلی گفت: راستش ، بسیار کند است. “زنجیره خود در هر دقیقه حدود 7 تا 8 فوت (2.1 تا 2.4 متر) حرکت می کند.”

هایمز گفت: وقتی زنجیر زیر سطح آب را می گیرد و سر و صدا می کند ، سر و صدا کم است.

خدمه در حین برش یک مانع مشبک اطراف گلدن ری ایجاد کردند تا حاوی آلاینده های نشتی و آوار ریزش شده – از جمله اتومبیل هایی باشد که از محموله های آن بودند. پس از برداشتن بقیه کشتی برچیده شده ، این کار تمیز می شود.

غرق شدن کشتی به دلیل شلوغی موج طوفان ها در اقیانوس اطلس ، تعداد انگشت شماری از عفونت های ویروس کرونا در بین اعضای تیم نجات و یک مشکل مهندسی در مورد لنگر انداختن جرثقیل به تأخیر افتاد.

این فرمان برای جداسازی 100 كارگر نجات یافته به عنوان یك اقدام احتیاطی در برابر ویروس ، كلیه اقامتگاههای مجاور را تا 21 ژانویه رزرو كرده است.

گارد ساحل ماه گذشته جلسات علت غرق شدن کشتی را برگزار کرد. یک متخصص به این نتیجه رسید که پرتوی طلایی واژگون شده است زیرا بار ناپایدار مرکز ثقل را بیش از حد بالا برده است. سرهنگ دوم جان اویات گارد ساحلی گفت که کشتی به اندازه کافی آب در مخازن بالاست مورد استفاده برای افزودن وزن به کف کشتی برای جبران وسایل نقلیه موجود در عرشه های حمل بار خود ندارد.

[ad_2]

منبع: aseman-ma.ir