[ad_1]

جمعه سیاه پس از ماهها سقوط در فروش و تجارت که به ورشکستگی سقوط کرد ، چراغ کوچکی از امید را ارائه می دهد

نیویورک – جمعه سیاه پس از ماه ها کاهش فروش و تجارت در حال سقوط ، چراغ کوچکی از امید را ارائه می دهد.

در زمان های عادی ، جمعه سیاه شلوغ ترین روز خرید در سال است و میلیون ها خریدار مشتاق شروع تعطیلات خود را به خود جلب می کنند.

اما این زمان های عادی نیست: اقتصاد رو به کندی است و انتظار می رود با پریدن موارد ویروس کرونا و خریداران بیشتر از خریدهای آنلاین ، جمعیت به طرز چشمگیری کاهش یابد.

بسیاری از خرده فروشان درهای شکرگذاری را بسته اند ، اما در حال تقویت پروتکل های ایمنی خود هستند تا به مشتریان محتاط اطمینان دهند که ممکن است روز بعد بازگردند. برای کسانی که نمی توان به آنها اطمینان خاطر داد ، فروشگاه ها در حال فروش معاملات آنلاین خود و افزایش گزینه های محدود کردن به عنوان آخرین چاره در فروش پایان سال هستند و با همه گیری هنوز هم به سمت روزهای تاریک زمستان می روند.

نیل ساندرز ، مدیر عامل GlobalData Retail گفت: جمعه سیاه هنوز هم مهم است. “هیچ معامله گر مایل به لکه دار شدن نیست. هنوز هم مهم است که مصرف کنندگان خود را خرج کنید و مصرف کنندگان را در حال و هوای تعطیلات قرار دهید.”

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده خرید در فروشگاه های شلوغ در تعطیلات را فعالیتی “خطرناک” توصیف می کند و می گوید مردم باید هرگونه خرید شخصی ، از جمله در سوپرمارکت ها را محدود کنند.

در عوض ، آژانس بهداشتی خرید آنلاین ، بازدید از بازارهای خارج از منزل یا استفاده از وانت در کنار محدوده هایی را که کارگران به شما در پارکینگ سفارش می دهند ، توصیه می کند.

روز بعد از شکرگذاری به دلیل شروع غیررسمی فصل خرید تعطیلات طی چند سال گذشته ، جلوه خود را از دست می دهد ، فروشگاه های بیشتری تخفیف تعطیلات را در طول ماه ارائه می دهند. طبق گفته ShopperTrak ، هنوز جمعه سیاه شلوغ ترین روز سال است و انتظار می رود که این عنوان را امسال نیز حفظ کند.

امیدواری دلیل دارد. خرده فروشان در اواسط ماه اکتبر با اعمال تخفیف های بزرگ توانستند خریداران را متقاعد کنند که زودتر هزینه کنند. و خریداران تمایل به گذراندن تعطیلات دیگر مانند عید پاک و هالووین را نشان داده اند.

فدراسیون خرده فروشی ملی ، بزرگترین گروه خرده فروشی کشور ، با پیش بینی اینکه خریداران به دنبال دلایلی برای جشن گرفتن هستند ، دیدگاه خوش بینانه ای اتخاذ کردند. گروه بازرگانی پیش بینی می کند فروش برای دوره های نوامبر و دسامبر در مقایسه با رشد 4 درصدی سال قبل بین 3.6 تا 5.2 درصد در سال 2019 افزایش یابد. در پنج سال گذشته ، فروش برای تعطیلات به طور متوسط ​​3.5٪ بوده است.

جک کلاینهنز ، اقتصاددان ارشد NRF ، گفت: “بعد از همه آنچه که آنها پشت سر گذاشته اند ، ما فکر می کنیم که یک عامل روانشناختی وجود دارد که آنها به خود و خانواده خود بدهکار هستند و استراحت بهتر از حالت عادی را دارند.” وی ادامه داد: در صورت ادامه ویروس خطراتی برای اقتصاد به وجود می آید ، اما تا زمانی که مصرف کنندگان اطمینان و خوش بینی داشته باشند ، فصل تعطیلات را سپری می کنند.

فروش آنلاین می تواند سود بیشتری را برای تعطیلات کسب کند. طبق ادعای Adobe Analytics که فروش 80 فروشنده از 100 خرده فروش آنلاین برتر ایالات متحده را نشان می دهد ، جمعه سیاه پیش بینی می شود 10 میلیارد دلار فروش آنلاین داشته باشد كه 39 درصد بیشتر از سال گذشته است. و Cyber ​​Monday ، دوشنبه بعد از شکرگذاری ، با فروش 12.7 میلیارد دلار ، جهش 35 درصدی ، بزرگترین روز برای خرید آنلاین سال باقی خواهد ماند.

این بیماری همه گیر به سود آمازون بوده است ، که همچنان در فضای آنلاین سلطه خود را مهر و موم می کند زیرا خریداران عصبی به جای مراجعه به فروشگاه ها بر روی دستگاه های خود کلیک می کنند. به همین ترتیب ، زنجیره های بزرگ جعبه مانند Walmart و Target ، که در حین قفل های فنر مجاز به باز ماندن بودند ، بسیار بهتر از فروشگاه های بزرگ و سایر خرده فروشی های غیر ضروری بودند که مجبور به بستن شدند. این اختلاف کمک کرد تا روند ورشکستگی بیش از 40 زنجیره از جمله JC Penney و J.Crew تسریع شود و منجر به تعطیلی صدها فروشگاه شود.

بسیاری از زنجیره های لباس مانند Abercrombie و Fitch در مورد روزهای دشوارتر از جمله احتمال تعطیلی بیشتر فروشگاه ها هشدار داده اند. A&F روز سه شنبه گفت كه انتظار دارد كاهش فروش در سه ماهه تعطیلات به 5٪ تا 10٪ تعمیق یابد.

اسکات لیپسکی ، مدیر ارشد مالی در Abercrombie & Fitch ، در تماس تلفنی با تحلیلگران به تحلیلگران گفت: “بسیاری از ناشناخته ها وجود دارد که ما بر روی هفته های سنتی هفته به هفته خود تمرکز می کنیم.” “با افزایش تعداد COVID ، امکان تغییر تقاضا برای لباس و تمایل مشتریان برای ورود به فروشگاه های فیزیکی وجود دارد. “

کن پرکینز ، رئیس Retail Metrics LLC ، یک شرکت تحقیقاتی خرده فروشی ، گفت: فروشگاه های بزرگ و دیگر فروشگاه های لباس که هنوز از تعطیلی در بهار بهبود نیافته اند ، جبران فروش از دست رفته را دشوار می کنند.

برای سه ماهه سوم مالی ، خرده فروشان در مراکز خرید 20 درصد سود خود را کاهش دادند ، در حالی که فروشگاه های بزرگ و سایر خرده فروشانی که خارج از یک مرکز خرید سنتی کار می کنند ، با توجه به RetailMetrics از حدود 100 خرده فروش ، 19 درصد افزایش داشته اند. انتظار می رود برای سه ماهه چهارم مالی خرده فروشان 31 درصد افت سود را ثبت کنند در حالی که انتظار می رود فروشگاه های غیرمالی یک درصد سود داشته باشند.

[ad_2]

منبع: aseman-ma.ir