خانواده های 34 قربانی آتش سوزی در کالیفرنیا ، یک وکیل در غم و اندوه هستند


لس آنجلس – عکس ها داستان مرد بزرگی را با لبخندی بزرگ و درخشان روایت می کند.

هیچ عکس جدیدی برای اشتراک گذاری وجود ندارد ، فقط خاطرات قدیمی است که فقط در یک سالگی باعث درد و غم و اندوه و تراژدی غیرقابل بیان می شود.

چارلز مک ایلوین در تاریخ 2 سپتامبر 2019 در سن 44 سالگی درگذشت. وی یکی از 34 قربانی کشته شده در هواپیمای کانسپت بود – 33 مسافر و یک عرشه جدید – در زیر عرشه قایق غواصی قرار گرفت که از جنوب آتش گرفت و غرق شد. ساحل کالیفرنیا کاپیتان قایق – یکی از پنج خدمه ای که زنده مانده بودند – روز سه شنبه به اتهامات فدرال قتل قتل یکی از کشنده ترین فاجعه های دریایی در تاریخ معاصر آمریکا متهم شد.

کاتلین در حالی که به عکسهای کمرنگ شده در دامانش خیره شده بود ، به مامان کی مک ایلوان گفت: “در ابتدا نگاه کردن به او بسیار دشوار بود.”

مک آی لوینز و 33 خانواده داغدار یک سال در اولین سالگرد – اولین سالگرد تولد ، اولین تولد ، اولین فصل تعطیلات بدون عزیزانشان – در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا جان سالم به در بردند. آنها را مجبور می کند که به تنهایی غمگین شوند ، و بناهای یادبودی را که قصد داشتند خاکستر را در دریا پراکنده کنند ، لغو می کند و با هم بر روی بزرگنمایی.

سال اول آنها را وادار به اقدام كرد: خانواده ها گروهی به نام Advocacy34 را تشكیل دادند تا قوانین و الزامات سختگیرانه تری را برای كشتی های مسافربری اعمال كنند ، مانند پروتكل های آموزش آتش نشانی و ایمنی و نصب و استفاده از دستگاه های نظارتی که تضمین می کنند عرشه دارای ساعت شبانه است.

قوانینی که برخی از تغییراتی را که خانواده ها برای کشتی های مسافربری مورد استفاده قرار داده اند شامل می شود ، در قانون مجوز دفاع ملی ، که هم اکنون قبل از کنگره است ، گنجانده شده است. رای گیری برنامه ریزی نشده است ، اما لایحه های قبلی به طور سنتی با حمایت دو جانبه تصویب می شدند. امسال ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا تهدید به وتو كردن این عمل می كند مگر آنكه دست از حمایت از شركتهای اینترنتی بردارد كه از آنها در قبال مطالب ارسال شده توسط كاربران خود محافظت می كند.

کاتلین مک ایلوان روز پنجشنبه در خانه اش در وودلند هیلز گفت: “ما می جنگیم.” “اگر این بار نتیجه ندهد ، آنها از شر ما خلاص نخواهند شد.”

جری بویلان ، ناخدای قایق ، روز سه شنبه به دلیل “عدم سوisc رفتار ، سهل انگاری و بی احتیاطی” به دلیل عدم آموزش خدمه خود ، انجام تمرین های آتش نشانی و داشتن یک نگهبان سرگردان شب مفهومی متهم شد. در حالی که بازرسان ایمنی فدرال صاحبان شرکت Truth Aquatics را به دلیل عدم نظارت مقصر دانسته اند ، اما آنها به هیچ جرمی متهم نشده اند.

در واقع ، اطلاعات گارد ساحلی نشان می دهد که این مفهوم از دو بررسی ایمنی گذشته گذشته است. هیئت ایمنی حمل و نقل ملی – که فقط توانایی توصیه تغییرات و نه تعیین آنها را دارد – گارد ساحلی را به دلیل آنچه قوانین ناکافی می نامند ، مانند عدم نیاز به ردیاب های دود بهم پیوسته در همه مکانها و شرایط بد ، منفجر کرد. اقدامات فرار اضطراری.

خانواده هایی که برای نوشتن نامه و تماس تلفنی با کارمندان منتخب کمپین کرده اند ، می گویند که برای جلوگیری از از دست رفتن جان دیگر در آینده ، مصائب قابل پیشگیری ، قانونگذاری لازم است. نماینده ایالات متحده ، سالود کارباخال ، یک دموکرات ، شهرستان او شامل سانتا باربارا ، محل آتش سوزی است ، متعهد شده است که در صورت لزوم در جلسه بعدی کنگره این لایحه را دوباره مطرح کند.

کریستین دیگنام ، شوهرش ، جاستین ، در سن 58 سالگی در هواپیما درگذشت ، گفت: “من فکر می کنم باید این کار را برای فرزندانم انجام دهم تا آنها ببینند که مرگ پدرشان بیهوده نبوده است.” ما قصد داریم چیزهای خوبی از آن بیرون بیاوریم ، حتی اگر نتوانیم آن را برگردانیم. “

جاستین دینگام عاشق شکرگذاری بود. تعطیلات مورد علاقه مردم آناهیم هیلز همیشه شامل بوقلمون عظیم و تعداد زیادی تزیین بود. خانواده او امسال آن را تکرار کردند و با یک بطری Cabernet مورد علاقه خود را از یک کارخانه شراب سازی کالیفرنیا ، به طور تصادفی و دلخراش به نام Justin Vineyards and Winery ، ضرر او را خواستند.

کریستین دیگنام گفت: “من می دانم که ما نمی میریم ، از غصه نمی میریم ، از درد نمی میریم.” “اما دنیا به نظر می رسد کمی خاکسترتر از گذشته است.”

علت آتش سوزی هنوز در دست بررسی است و ممکن است سرانجام نامشخص باشد. اما جنیفر هومندی ، یکی از اعضای NTSB که به دلیل فاجعه به سانتا باربارا سفر می کند ، گفت که علی رغم آنچه باعث آتش سوزی شد ، در هواپیما شرایطی وجود داشت که به او اجازه می داد بدون سر و صدا رشد کند تا جایی که 34 نمی توان قربانیان را تخلیه کرد.

هومندی با خانواده ها تلاش کرد تا اجرای پیشنهادهای NTSB را تحت فشار قرار دهد. گارد ساحلی از اظهار نظر در مورد قانون فدرال امتناع ورزید ، اما سخنگوی سخنان وی اظهار داشت كه پیشنهادات هیئت ایمنی در حال بررسی است و مقامات در مورد احتمال ایجاد مقررات مربوط به سیستم مدیریت ایمنی كشتی مسافربری در حال بررسی هستند.

هومندی گفت: “من همیشه از اینکه خانواده چقدر وقت می گذرانند متعجب هستم و فقط قلبم را می پذیرم که آخرین توصیه های ما را برای نجات جان شخص دیگری در آینده دنبال کنم.” “برای من ، آنها قهرمانان واقعی هستند.”

خانواده ها در حالی که منتظر توصیه هایی برای عبور از کپیتول هیل هستند ، در حال جنگ غیرنظامی نیز هستند. خانواده های 32 قربانی ، علیه صاحبان قایق ، گلن و دانا فریتزلر و حقیقت آبزیان شکایت کرده اند. به نوبه خود ، Fritzlers و این شرکت برای محافظت از آنها در برابر خسارات تحت قانون دریایی ، که مسئولیت را برای صاحبان کشتی محدود می کند ، شکایت کردند.

مگی استروم گفت که خانواده های متحد در حالی که یک سال غم و اندوه مداوم داشت ، در حالی که او با دو پسرش در خارج از ممفیس ، تنسی قرنطینه شده بود ، راحتی او را فراهم کردند. شوهر او ، تد ، دو روز قبل از تولد 18 سالگی بزرگترشان کشته شد.

او متعجب است كه تد ، پزشك 61 ساله تمام وقت در مركز پزشكي كهنه سربازان ممفيس كه از جنگ با بوروكراسي و نوشتن نامه به سردبيران روزنامه ها لذت خواهد برد ، در مورد حمله به سياست خود چه فكر مي كند.

وی گفت: “اگر برعکس باشد ، من می دانم که او خواهد ایستاد و او خواهد بود که منجر به تغییر می شود.”

این زوج قصد داشتند سرانجام به شمال کالیفرنیا نقل مکان کنند ، جایی که در اواخر دهه 1990 با یکدیگر آشنا و ازدواج کردند.

بیوه وی گفت: “او می خواست پیرمرد بازنشسته ای باشد که داوطلب حضور در آکواریوم شد.”


منبع: aseman-ma.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>