[ad_1]

همه گیری ویروسی در حال تحول در فصل خرید تعطیلات در آمریکا است

نیویورک – همه گیری ویروسی در حال تحول در فصل خرید تعطیلات در آمریکا است.

آخر هفته تعداد کمی از مردم در بازار حاضر شدند که میلیون ها خریدار همه گیر محتاط در خانه برای خرید آنلاین مانده اند.

نتیجه؟ به گفته شرکت تحقیقاتی eMarketer ، انتظار می رود فروش کل تعطیلات در ماه نوامبر و دسامبر کمی 0.9٪ رشد کند – و حتی این سود ناچیز به دلیل انفجار در خرید آنلاین خواهد بود. انتظار می رود فروش آنلاین تقریباً 36٪ جهش داشته باشد ، در حالی که فروش در فروشگاه های فیزیکی 4.7٪ کاهش یافته است.

جزر و مد آنلاین به طور کامل در روز دوشنبه آشکار شد ، معروف به Cyber ​​Monday ، روزی که توسط خرده فروشان در سال 2005 تبلیغ می شود. با محاسبه ارقام نهایی ، انتظار می رود که Cyber ​​Monday بزرگترین روز برای خرید آنلاین در تاریخ امریکا.

در اینجا نحوه شکل گیری این فصل خرید جشن آورده شده است:

جمعه تاریک

جمعه سیاه ، که معمولاً شروع ناخوشایند فصل خرید تعطیلات بود ، امسال بسیار آرام بود. مقامات بهداشتی به خریداران هشدار داده بودند که در خانه بمانند و فروشگاه ها نیز برای جلوگیری از دلسرد کردن جمعیت ، بهترین معاملات خود را به صورت آنلاین آغاز کردند.

طبق اطلاعات شرکت خرده فروشی Sensormatic Solutions ، در این جمعه سیاه نیمی از مردم در فروشگاه های جمعه خریداری کردند.

دیوید باسوک ، عضو عمل خرده فروشی در شرکت مشاوره AlixPartners ، گفت: “جمعه سیاه واقعا جمعه غم انگیزی بود.”

قطعاً آنلاین داستان متفاوتی بود. در Adobe Analytics ، خریدهای آنلاین ، فروش در جمعه سیاه به رکورد 9 میلیارد دلار رسید – 22 درصد بیشتر از سال گذشته.

سایبر دوشنبه بیشتر در بالای صفحه

اگرچه خریداران به هفته ها معاملات آنلاین دسترسی داشتند ، بسیاری اصرار بر معامله هایی داشتند که فقط در دوشنبه سایبر ، دوشنبه پس از شکرگذاری ، می توانستند دریافت کنند.

آمازون 30٪ تخفیف در بازی های رومیزی و تخفیف در بسیاری از گجت های خود ارائه می دهد. Target 40٪ تخفیف در Legos و جاروبرقی های رباتیک با قیمت 75 دلار داشت.

طبق ادبیات آنالیز ، انتظار می رود Cyber ​​Monday تا 12.7 میلیارد دلار فروش داشته باشد – رشد 35 درصدی نسبت به سال گذشته.

تحویل آرام

نکته ناشناخته مهم در مورد فصل خرید این است: آیا خرده فروشان و حمل و نقل کالا می توانند همه این سفارشات آنلاین را به موقع برای کریسمس تحویل دهند؟ خرده فروشان در اوایل سال جاری به خریداران هشدار می دهند که خرید کنند ، زیرا در بسیاری از افراد در هنگام شیوع همه گیر خرید آنلاین می کنند ، حمل و نقل کالا ممکن است غرق در بسته های حمل و نقل باشد.

چارلی اوشیا ، تحلیلگر خرده فروشی در مودی ، گفت: تاخیرهای طولانی مدت می تواند مردم را به فروشگاه های فیزیکی نزدیک به کریسمس بازگرداند اگر در نهایت بسیاری از مردم تصمیم بگیرند که فروشگاه های قدیمی یک روش مطمئن تر برای دریافت به موقع هدایای خود هستند.

بیشتر انتخاب کنید

انتخاب محدود کردن ، جایی که مردم بصورت آنلاین سفارش می دهند و در پارکینگ فروشگاه سوار می شوند ، در حال تبدیل شدن به گزینه ای محبوب برای کسانی است که بلافاصله هدیه خود را می خواهند یا می ترسند به موقع ارسال نشود.

برخی از فروشگاه ها مانند میسی برای اولین بار این پیکاپ تعطیلات را ارائه می دهند. دیگران فضای بیشتری در پارکینگ های خود ایجاد می کنند تا مردم بتوانند پارک کنند و سفارش بگیرند.

طبق آخر هفته تحویل ، بعد از شکرگذاری ، وانت 67 درصد نسبت به یک سال قبل افزایش یافت.

کسب و کار آنلاین کوچک و آنلاین

در حالی که غول های خرده فروشی آمازون و والمارت احتمالاً بزرگترین برنده این فصل تعطیلات هستند ، شرکتهای کوچکتر با حضور آنلاین نیز فروش را افزایش می دهند.

Adobe Analytics می گوید فروش آنلاین در خرده فروشی های کوچکتر 349 درصد در روزهای شکرگذاری و جمعه سیاه افزایش یافته است. و با توجه به اینکه Shopify ، بیش از 1 میلیون شرکت از Shopify برای ساخت وب سایت های خود استفاده کرده اند ، فروش 75 درصد نسبت به سال گذشته به 2.4 میلیارد دلار در جمعه سیاه افزایش یافته است.

برخی از خریداران عمداً فروشگاه های بزرگ کوچکتر را از دست می دهند.

برنادت ویلهبر ، نویسنده فنی از آون ، اوهایو ، می گوید او به جای پول دادن به شرکت های بزرگی که گفته بود نیازی به آن ندارند ، مانند آمازون ، کتاب ، تی شرت و سایر هدایای تجارت کوچک را به صورت آنلاین خریداری کرده است.

وی گفت: “من سعی می کنم از افرادی که برای باز نگه داشتن تجارت خود تلاش می کنند حمایت کنم.”

[ad_2]

منبع: aseman-ma.ir