روحانیون نگهبان در اعتراضات فلوید تأمل می کنند ، درسهایی آموخته اند


کشیش لوتری و تنها روحانی زن در گارد مینه سوتا با لباس نظامی به رهبران مذهبی گفت: “دوست داریم همسایگان خود را دوست داشته باشیم … رفتن به فیس بوک و دیدن مواردی که آنها ارسال می کنند ، سخت است” ، کشیش مسیحی دارای بخیه متقاطع و بسیاری دیگر با نشان هایی برای خدمات در مناطق جنگی. “دوست داشتن افرادی که از ما متنفرند دشوار است.”

نیروهای گارد ملی در جریان شورش های تابستان امسال به دلیل بی عدالتی نژادی پس از مرگ جورج فلوید در ایستگاه پلیس مینیاپولیس و دوباره سقوط این شهر در شهر مستقر شدند ، زیرا بحث و گفتگوهای داغ درباره اجرای قانون و نژاد باعث افزایش جرایم خشن شده است.

اکنون روحانیان می گویند که آنها در حال کار بر روی دو درس اصلی هستند که از آن اوضاع آشفته آموخته اند: ساختن پل در جوامع متشنج و آوردن آرامش و ایمان مبتنی بر ایمان به خط مقدم وقتی که می توانند دوباره بسیج شوند – در اسرع وقت بعدی. مارس ، هنگامی که افسران پلیس متهم به قتل فلوید با دادگاه روبرو شدند.

بادی وین ، روحانی ایالتی و کشیش پنطیکاستال در شهرهای دوقلو گفت: “این کار تمام نشده است.” “این در مورد روابط است … در مورد ایجاد نوعی اعتماد ، در مورد تهدیدهای تنش زا. با ایمان به مردم می گویم: “سخت دعا کنید.”

نقش رهبران مذهبی مسیحی ، یهودی ، مسلمان ، بودایی و هندو که به عنوان روحانیون گارد ملی در سراسر کشور خدمت می کنند ، به عنوان هزاران سرباز و هواپیمابر که اکثر آنها 20 ساله هستند ، اهمیت و چالش بیشتری پیدا کرده است. ، نه تنها برای بلایای طبیعی و درگیری های خارجی ، بلکه همچنین ناآرامی های داخلی بسیج می شوند.

وقتی اعتراضات در محله های دوقلوی پس از مرگ فلوید آغاز شد ، فرماندار مینه سوتا به گارد ملی این ایالت اجازه داد تا برای بزرگترین استقرار داخلی خود در تاریخ کاملاً فعال شود.

سام هوستون ، کشیش باپتیست و تنها کشیش سیاه پوست در گارد ملی مینه سوتا ، گفت که معترضین را دیده است که برخی از نگهبانان آفریقایی-آمریکایی را مسخره می کنند – و سربازان را از اینکه می خواهند با معترضین مقابله کنند عذاب می کشد.

هوستون توصیه کرد: “شما به مردم فرصت می دهید تا برای شما اعتراض مسالمت آمیز کنند.”

وی گفت: “فقط افرادی كه می خواهند قانون را زیر پا بگذارند ، نگران امنیت بودند.”

هوستون که در یک خانواده ارتش بزرگ شده ، قصد دارد در صورت فعال شدن مجدد ، حتی بیشتر وقت خود را در جبهه ها بگذراند ، “مراقبت از سربازان و فقط دعا برای بصیرت ، چه کاری باید انجام دهد و چه کاری نباید انجام دهد … زیرا ، همانطور که او گفت فرمانده ما ، تنها چیزی که بین یک روز خوب و یک روز بد قرار دارد ، به معنای واقعی کلمه 6 پوند فشار بر روی ماشه است. “

مایکل کراگان ، تنها روحانی کاتولیک در گارد ایالت ، یادآوری می کند که شنبه بزرگ اواخر ماه مه ، او منتظر جشن پنطیکاست با اولین خدمات عمومی پس از محاصره بود. در عوض ، ناگهان از او خواسته شد تا به حدود 10 هزار نیروی امنیتی دیگر که برای کمک به اجرای قانون در حفاظت از بیمارستان ها ، ساختمان های فدرال و ایالت کاپیتول بسیج شده بودند ، ملحق شود.

در پایتخت بود که او مراسم عزا را برای نیروهای بازگشت به آنجا ، چند بلوک از بدترین خسارتی که سنت پل در جریان اعتراضات دیده بود ، برگزار کرد. در طی 9 روزی که او از کلیسا و مدرسه خود دور بود ، کریگان “انبوهی” از مهره ها را به سربازان عرضه کرد – “او درباره مهره های پارسای کاتولیک می گوید” و “سعی کرد از طریق مراسم مذهبی برخی از فضل و” عادی بودن “را تأمین کند. و اعتراف

او برای تهیه دفعات بعدی با تهیه انبوهی از كتابهای مقدس از مذاهب مختلف در حال آماده سازی است تا به نظامیان سایر سنت های مذهبی – مثلاً قرآن در مورد سربازان مسلمان – توصیه كند.

کراگان گفت: “این یک حق اساسی عمل رایگان مذهبی است.” ما آنها را تحویل گرفته و اعزام می کنیم ، اما آنها باید از حقوق خود دفاع کنند. “

وین گفت که هدف اصلی کشیش ها از زمانی که اولین افراد در موقعیت های نظامی با حقوق در سال 1775 قرار گرفتند ، بدون تغییر مانده است: تأمین مراقبت دام برای واحدهای خود. این شامل همه چیز است ، از عبادت تا مشاوره غیر مذهبی ، گروهی که حدود یک سوم گارد مینه سوتا را تشکیل می دهد.

وین که دستبندی را به نام دو مارینایی که در عراق در سال 2007 در عراق کشته شدند و اجساد آنها را از پایگاه خود خارج کرد ، گفت: “شما ستون مقاومت معنوی واحد خود هستید.”

این تجربه در منطقه جنگ می تواند به کشیش هایی مانند او کمک کند تا وظیفه مهم دیگری نیز داشته باشند: مشاوره دادن به فرماندهان در مورد تأثیر دین در هر مأموریت. وین گفت ، وقتی شامل ناآرامی های داخلی باشد ، به معنای یادآوری فرماندهان است که “ما در برابر دشمن نخواهیم رفت”.

از روحانیون نیز خواسته می شود تا از فرماندهان در مورد صدمات احتمالی اخلاقی در میان نیروها مطلع شوند ، مانند موردی که وین شاهد این بود که معترضین به دلیل نبودن با آنها ، یک سرباز جوان سیاه پوست را تعقیب می کنند. و به ویژه در از بین بردن برخوردهایی مانند زن و مرد با ایمان و به دلیل اینکه سلاح ندارند ، می توانند مفید باشند.

کشیش ها با همان تنش اعضای عادی نیروهای امنیتی برای فرستادن آنها برای اعتراض در ایالات متحده دست و پنجه نرم می کنند.

کریستوفلز ، مادر سه فرزند که قبل از کالپای تابستانی در خاورمیانه خدمت می کرد ، گفت: “این واقعا عجیب بود زیرا من نگران خودم در کشور خودم بودم.” “ما آموزش دیده ایم که همه این کارها را انجام می دهیم ، اما فقط وقتی چمن شما باشد فرق می کند.”

در حین آموزش پاییز در زره پوش سنت پل ، او دو دوازده کشیش را خواست که از خود مراقبت کنند ، برای تنفس وقت بگذارند و برای یافتن برخی از عناصر مشترک حتی در میان افراد درگیر درگیری ، بدون در نظر گرفتن تلاش کنند. چه در یک سنگر و چه در نیمکت.

کریستوفلز دعای خود را بست و لطف خداوند را برای کشیش ها ، سربازان و غیرنظامیان فراخواند:

———

پوشش مذهبی آسوشیتدپرس از بنیاد لیلی از طریق بنیاد Religion News AP پشتیبانی می شود و مسئولیت این محتوا به عهده خود او است.


منبع: aseman-ma.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>