روش جدید رقابت کلمات کلیدی

رقابت عبارات اصلی
رقابت لغات اساسی چیست؟
رقابت سوییچ کلمه ها ( همینطور تحت عنوان دشواری لغات حساس یا این که رنج SEO شناخته می شود ) اصطلاحی است که برای تعریف مرتبه بندی یک کلمه و واژه اساسی مختص سخت است .

فاکتورهای متعددی موجود است که بر میزان رقابت لغت ها اصلی تأثیر می‌گذارد , از جمله کیفیت صفحه های رقبا و کیفیت ورقه شما .

اعتنا : Google Keyword Planner شاخصی به اسم ( رقابت ( داراست .

لطفا دقت داشته باشید که‌این ترازو رقابت لغات با اهمیت مبلغی را برای فعالیتهای PPC بررسی می نماید و هیچ ارتباطی با نتیجه ها طبیعی و سئوی وب سایت ندارد .

این اصطلاح معمولاً با دو مفهوم پاره ای مختلف به فعالیت می‌رود :

رقابت کلمه ها حساس تحت عنوان یک اصطلاح کلی که تمام جوانب را ( چه داخلی و چه فرنگی ) در لحاظ می‌گیرد
رقابت عبارات دارای اهمیت تحت عنوان شاخص دشواری عبارات دارای اهمیت در مقیاس 0 تا 100
رقابت لغات اصلی تحت عنوان یک اصطلاح کلی
زمانی که در حیث می‌گیرید جايگاه بندی برای یک کلمه و واژه با اهمیت مختص برای شما طاقت فرسا است , می بایست چند فاکتور را در لحاظ بگیرید , چه کارداران داخلی و چه فرنگی .

مهم ترین دست اندرکاران عبارتند از :

1 . رقبای شما
SEO به معنای جلو ماندن از رقبا است .

به این ترتیب مرور سایت های حریف یکی شایسته ترین روش ها برای بررسی دشواری مرتبه بندی کلمه و واژه با اهمیت است . شما بایستی روی کیفیت آن‌ها تمرکز نمایید :

منابع
برخورد هنوز یک استدلال درجه بندی زیاد دارای اهمیت است , به این ترتیب تقریب میزند که سکو بندی مبنی بر کلمه و واژه با اهمیت طاقت فرسا خواهد بود .

همینطور این صرفا علتی است که می‌تواند در ترازو مقدار گیری و جاسازی شود .

به همین جهت آنالیز رقابت کلمه ها با اهمیت معمولاً به گزینش دارای اعتبار بودن ( از حیث ویژگی ها لینک ) رقبا وابسته است .

هرچه وبسایت های دارای اعتبار بیشتر برای یک کلمه و واژه مهم سکو بندی نمایند , باختن آن ها دشوارتر خواهد بود .
اعتبار رقبای شما از روش های گوناگون قابل میزان گیری است . مثلا , در KWFinder میتوانید خصوصیات توان نمایه لینک را پیدا فرمایید که کیفیت نمایه لینک را در سایت چک می نماید .

برای کسب داده ها بیشتر درباره ی رقابت لغت ها مهم تحت عنوان شاخص , به بخش بعدی این راهنما بروید .

2 . اعتبار وبسایت شما
علاوه بر رقبا , توان شما در سکو بندی در یک کلمه و واژه اصلی هم بوسیله اعتبار سایت خویش انتخاب می شود .

این نکته علی الخصوص کلیدی است که در‌صورتی‌که سایت جدیدی دارید به خاطر بسپارید . چه بسا در شرایطی‌که رقابت برای یک واژه اصلی تقریبا کم باشد و محتوای خوب بنویسید , احتمالاً در درجه بندی وب سایت با اسم تجاری تازه خویش با پیوند صفر نخواهید بود .
2 . اعتبار تارنما شما
علاوه بر رقبا , بضاعت و توان شما در مرتبه بندی در یک واژه با اهمیت هم بوسیله اعتبار تارنما خویش گزینش می شود .

این نکته مخصوصا اساسی است که درصورتی که تارنما جدیدی دارید به خاطر بسپارید . چه بسا در حالتی که رقابت برای یک واژه مهم تقریبا کم باشد و محتوای خوب بنویسید , احتمالاً در سکو بندی تارنما با اسم تجاری تازه خویش با پیوند صفر نخواهید بود .

اعتنا : معیارهای متفاوتی موجود هست که تلاش می نماید قدرت یک وبسایت یا این که یک برگه مختص را نظارت نماید ( برای مثال Domain Authority / Authority در هر ورقه بوسیله Moz یا این که Citation Stream / Trust Stream by Majestic ) .

به یاد داشته باشید که آنان به هیچ وجه بوسیله Google استعمال نمیشوند و صرفا تحت عنوان راهنما برای شما کار می نمایند . به یاد داشته باشید که مقادیر باطن یک شاخص را مقایسه فرمایید .

3 . کیفیت مطالب شما
یک سکه دیگر هم موجود هست – در صورتی‌که کیفیت محتوای شما کارکشته به رقابت با صفحه ها سکو بندی شده در SERP 1 نباشد , قدرت تارنما شما به شما امداد نخواهد کرد .

شما بایستی سئوالات تحت را از خویش بپرسید :

نوشتن محتوایی کیفیت خوب یا این که کیفیت خوب تر از صفحه های رقابتی برای اینجانب چقدر طاقت فرسا خواهد بود؟
آیا میتوانم به عبارتی تجربه رقبا را ارائه دهم؟
آیا منافع بیشتری می‌توانم نسبت به رقبا به خواننده‌گان ارائه دهم؟ ( کیفیت , عمق علم , داده های مخصوص , جلوه های بصری و غیره )
تمامی اینها دست اندرکاران خیالی میباشند که در مجموع مورد رقابت عبارات با اهمیت درخصوص مختص شما نقش دارا‌هستند .

 

مطلب مشابه : رقابت کلمات کلیدی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>