یک کامپیوتر، میکروفن هایی که قبل و بعد از بلندگو قرار گرفتهاند را کنترل میکند. میکروفن موجود در بخش پایینی لوله، به کامپیوتر اجازه میدهد به عملکرد آنها پی ببرد و به این ترتیب، تنظیمات مورد نیاز را انجام دهد. حالا کیفیت بسیار بالا را به معجون خود افزوده ایم و نسل سوم را به بازار فرستادیم. شرکت صنایع بهداشتی ساینا زمان پرداخت سود نقدی به سهامداران خود را اعلام نمود. این مولکول های فشرده، مولکول های همجوار موجود در لوله را نیز، فشرده میکنند و منطقه کم فشار پشت سر ترک میکند. مولکول های این گاز با مولکول های کم فشار داخل لوله برخورد میکنند و نتیجه ای غیر از فشردگی به بار نمیآورد. این شرکت تا به حال انواع زیادی را از اتومبیل ها تیون کرده است، از جمله بنز، پورشه، بی ام و، بنتلی، استون مارتین، اما شاهکار کمپانی منصوری تیونینگ موتور و بدنه خودرویی است که هیچ کمپانی دیگری جرات نزدیک شدن را به آن نداشته است؛ یعنی «بوگاتی ویرون» افسانه ای.

صدای هدرز ۴۰۵
هدرز پراید چیست انواع هدرز را میتوان در سه نوع کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک Headers باید با توجه به موضوعاتی چون افزایش توان هدرز، توجه به میزان آلایندگی موجود و میزان تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. ذرات خاک و دیگر می توانند از خارج از محفظه احتراق و از موتور معمولی وارد شوند، اما تنها یک راه این آلاینده ها می تواند حذف شود و این کار با فیلتر روغن بنز موتور شما وجود دارد. یک ویژگی دیگر نیز، در منبع اگزوز برای کمک به کاهش صدا به روش های متعدد وجود دارد؛ بدنه این منبع از سه لایه ساخته شده است : دو لایه نازک فلزی با یک لایه ضخیم تر و تا حدودی لایه جداکننده که بین آنها قرار دارد. سالهاست که اینکونل 625 بهعنوان متریال اصلی در اگزوزهای ماشینهای فرمول یک استفاده میشود. این هماهنگی با ازمایشان مکرر واستفاده از دستگاه دیناموتور برای بدست اوردن ایده ال ترین وضعیت هست.در شرایط عادیکارکرد موتور و درست زمانی که سوپاپ دود باز میشود گازهای خروجی با فشاری معادل 15PSI خارج میشوند.

هدرز پژو 405
همچنین لوله های ورودی و خروجی درون محفظه اصلی سوراخ سوراخ شدهاند تا امکان ایجاد هزاران پالس کوچک فشار درون محفظه ی اصلی به اضافه جذب صدا توسط منبع اگزوز، فراهم شود. موجی که وارد محفظه میشود، به دیواره منبع برخورد و به طرف خارج سوراخ برگردانده میشود. ریمپ STAGE 3 برای مشتریانی که تمایل به شرکت در پیست مسابقه های اتومبیل رانی دارند انجام میشود که با تغییرات اصلی در برنامه پاشش سوخت قدرت و شتاب بسیار بالایی را تجربه می کنند. نصب اکثر سیستم های مکش هوا و فیلتر هوا آسان است و شما می توانید در عرض یک روز آن را انجام دهید. از سوی دیگر اصطکاک کمتر و افزایش قدرت پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کاهش مصرف سوخت نیز موثر باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده است که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها نصب میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، نصب ساده آن هاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام است اما طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نیست.در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، تنها به کمک شبیه سازی بسیار دقیق پیشرانه در محیط نرم افزارهای حرفه ای چون GT POWER امکان پذیر است.از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاه های مخصوص خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیت های نهایی محصول خواهد داشت.

این امواج از میان مجموعه ای سوراخ عبور کرده و وارد یک محفظه دیگر میشوند. گازهای اگزوز و امواج صدا هر دو از لوله مرکزی وارد میشوند. قتی که سوپاپ دودباز می شود گاز ها با فشار بالایی از موتور خارج شده و وارد لوله اولیه هدرز میشوند. با دانستن طول و شکل لوله ها، کامپیوتر میتواند سیگنالی را برای تحریک بلندگو ایجاد کند. تغییرات در قطر و ارتفاع سیلندر در حد میلیمتر میباشد و بیشتر از آن نسبت تراکم را بهم میزند که اصلا خوب نیست . برای همین با توجه به مشخصات موتور M15GSI و تفاوت های آن با M15 معمولی، می توان توقع داشت که صدای تولیدی این پیشرانه تا حد قابل توجهی کمتر از نسخه های قبلی باشد. موتور M15GSI چه تفاوت هایی با M15 دارد؟ آیا زمانی که افزایش قدرت موتور انجام شد، خودرویتان تعادل دارد؟ باور بسیار اشتباهی وجود دارد که «اگر ورودی هوای اسپرت مفید بود، شرکتهای ماشین سازی ازش استفاده میکردند».

هدرز فولادی انجین ارت با توجه اینکه این خودرو بسیار خاص است و لذت سواری با آن می تواند وصف ناپذیر باشد ، با این حال با وجود تعداد بالای شورلت کامارو در ایران ، به نظر می رسید شور شوقی چندانی برای سواری با این خودرو نداشته باشیم ، اما تصور اینکه قرار است سوار بر خودرویی شویم که قدرتش فقط 80 اسب بخار کمتر از فراری 360 و 5 اسب بخار بیشتر از فورد موستانگGT 2010 است ، تمام محاسبات ما را بر هم زد و آنچنان هیجانی به ما تزریق کرد که تاکنون تجربه نکرده بودیم ! پیشرانه این خودرو استاندارد 206 تیپ پنج می باشد که بر روی همان پیشرانه کارهایی صورت گرفته که قدرت این خودرو را از 200 اسب بخار بالاتر برده است و باعث شده تا این اتومبیل در اتوبان ها به راحتی اتومبیل های روز را پشت سر بگذارد و برود.