مدارس با تعداد نمرات ناموفق مواجه هستند


اولین کارنامه های مربوط به سال تحصیلی با بیش از حد معمول F ، در نشانه ای سخت از مبارزاتی که دانش آموزان با یادگیری از راه دور تجربه می کنند ، می رسد.

نواحی مدارس ساحلی تا ساحلی گزارش می دهند که تعداد دانش آموزانی که موفق به تحصیل نمی شوند دو برابر یا سه برابر شده است ، بیشترین آسیب را دانشجویان انگلیسی و محروم و محروم می بینند.

اریک یسپرسن ، مدیر دبیرستان مک ناری در اورگان ، که در آن 38 درصد نمرات در پایان ماه اکتبر شکست خورد ، در مقایسه با 8 در زمانهای عادی

مربیان تعدادی از عوامل بازی را می بینند: دانش آموزانی که از خانه یاد می گیرند مشق شب را از دست می دهند – یا مدرسه به طور کلی. دسترسی به اینترنت محدود یا متناقض است ، و تکمیل و بارگذاری تکالیف را دشوار می کند. و معلمانی که دانش آموزان خود را شخصاً نمی بینند ، راه های کمتری برای فهمیدن اینکه چه کسی عقب مانده است ، دارند ، به خصوص که بسیاری از آنها در جلسات بزرگنمایی دوربین خود را خاموش نگه می دارند.

افزایش ارزیابی های ناموفق در مناطق مختلف کشور در همه اندازه ها مشاهده می شود.

در مدرسه یسپرسن در منطقه مدرسه دولتی سالم-کیزر ، صدها دانش آموز در ابتدا نه تنها نمره F بلکه نمره 0.0٪ داشتند ، که نشان می دهد آنها به هیچ وجه به مدرسه نمی روند. در نیومکزیکو ، بیش از 40 درصد دانش آموزان دبیرستان و دبیرستان در پایان ماه اکتبر حداقل یک کلاس ندارند. در هوستون ، 42٪ دانش آموزان حداقل یک درجه فارنهایت در کلاس اول سال دریافت کردند. تقریباً 40٪ نمرات دانش آموزان دبیرستانی در سنت پائول ، مینه سوتا ، F بود ، که این دو برابر یک سال معمول است.

در پاسخ ، مدارس با اولویت قرار دادن بازگشت دانش آموزان دارای معلولیت به یادگیری شخصی و در بعضی موارد ، تغییر سیاست های سنجش و دادن زمان بیشتر به دانش آموزان برای انجام تکالیف ، تلاش خود را برای افزایش آگاهی افزایش می دهند.

یسپرسن گفت كه مدرسه او در حال پیشرفت است زیرا گروههای 300 نفری از دانش آموزان برای دریافت حمایت از معلمان در گروههای كوچك وارد ساختمان می شوند ، اگرچه اخیراً به دلیل رشد بیماری ویروس کرونا در این منطقه متوقف شده بود. تیم های مشاوره تماس با دانش آموزان را افزایش دادند و از معلمان خواسته شد که موقتاً تعیین تکالیف را متوقف کنند. والدین دانش آموزان اسپانیایی زبان به یک جلسه دعوت شدند تا یاد بگیرند چگونه به نمرات آنلاین فرزندان خود دسترسی پیدا کنند.

معلم گفت ، در چارلستون ، کارولینای جنوبی ، مدیران و معلمان این امکان را ایجاد می کنند که درجه بندی آنها را در بهار تنظیم کنند ، جایی که به مربیان گفته شد به جای 0 ، 50 بدهید تا مجازات آن برای دانش آموزان غیر وابسته کمتر شود. انگلیسی در کلاس هشتم جودی استولینگ. وی گفت: “من یک معلم انگلیسی هستم ، نه یک معلم ریاضی ، اما یاد گرفته ام که صفرها برای یک فرد عادی بسیار بسیار ویرانگر هستند.”

بیشتر ارزیابی های ناموفق او از طریق انجام کارهای از دست رفته است ، نه از کارهایی که با پاسخ های بسیار اشتباه ارسال شده اند.

“شما بعداً با آنها صحبت خواهید کرد و آنها می گویند ،” شما می دانید که من فقط این کار را نکرده ام. من جواب را نمی دانستم ، بنابراین نمی دانستم. “استالینگز ، که شخصاً بیشتر دانش آموزانش و بقیه را در مدرسه راهنمایی مولتری تدریس می کند ، گفت. “وقتی شما شخصاً فرزندی داشته باشید ، او در این آزمون شرکت می کند … حتی اگر او چیزی نمی داند ، فرصتی دارد.”

پسر جیلیان باکستر ، دانشجوی سال دوم دبیرستان Fairfax در ویرجینیا ، معمولاً نمرات خوبی می گیرد ، اما در یک مقطع تمام کلاس های خود ، از جمله تربیت بدنی را از دست می دهد. دخترش ، بزرگتر ، همه A. را دریافت کرد. هر دو دانش آموز از راه دور تمام وقت تحصیل می کنند.

او دلیل این تفاوت را نحوه یادگیری فرزندانش می داند. دخترش هیجان زده است که به تنهایی در اتاقش کار می کند. وی گفت: پسرش “دانش آموز لمسی” است.

وی گفت: “اگر در آنجا نباشی ، تمایل به انجام این کار را نداری.”

ارزیابی های ناموفق در طی همه گیری همچنین باعث افزایش شکاف های عدالت در سیستم آموزشی شد.

تجزیه و تحلیل توسط سیستم مدرسه ای شهرستان فیرفاکس نشان داد که دانش آموزان انگلیسی و معلول از بزرگترین افزایش نمرات ناکام هستند. در مقابل ، دانشجویانی که قبلا عملکرد خوبی داشتند ، عملکرد کمی بهتر از حد انتظار داشتند.

در هچ ، نیومکزیکو ، ثبت نام دبیرستان ، بلانکا رامیرز گفت که شغل او در طی همه گیر شدن تغییر کرده و به عنوان مترجم ، دادستان و مربی دانش آموزان و والدین اسپانیایی زبان خدمت می کند. وی در گفتگوها از دانش آموزان می پرسد که چگونه می توانند چنین نمرات پایین داشته باشند.

“اولین پاسخ این است” خیلی سخت است ، خانم ، نه به طور کامل. “” رامیرز گفت ، من نمی فهمم.

“بیایید و بفهمید که در بیشتر مواقع بچه ها حتی اولین تلاش خود را نمی کنند زیرا فکر می کنم ترسیده اند. بنابراین ، فقط این تماس تلفنی این دلگرمی را باز می کند و آنها شروع به تلاش کمی بیشتر می کنند. “رامیرز گفت.

در برخی موارد ، بزرگترین مانع فراگیران زبان انگلیسی این است که آنها نتوانسته اند به مکالمات Zoom و بستر آموزش آنلاین ، که کلیدی برای حضور در کلاس ها هستند ، دسترسی پیدا کنند. چندین بار در این ترم ، رامیرز دانش آموزان را در پارکینگ مدرسه ملاقات کرد ، همه با لباس مبدل ، زیرا او نحوه ورود را به آنها و والدینشان نشان داد.

دبیرستان هچ گزارش می دهد که 79٪ دانش آموزان در اولین رتبه بندی خود در سال حداقل یک کلاس را از دست می دهند. سخنگوی آودرا بلوهاوس گفت ، این در عرض چند ماه به 46 درصد کاهش یافته است ، هم به دلیل راحتی مدرسه و هم دانش آموزان بیشتر مشغول کار.

بلوهاوس می گوید این تعداد تا حدی به این دلیل بود که این مدرسه پاییز امسال کلاس هشتم را به برنامه هر دانش آموز اضافه کرد.

اکنون معلمان آموزش داده می شوند که تکالیف کمتری را انجام دهند و مهمترین کارها را اولویت قرار دهند. آنها ترغیب می شوند که جایگزینی برای سخنرانی های سنتی پیدا کنند. رتبه بندی از یک سیستم 100 امتیازی به یک سیستم 50 امتیازی تغییر یافته است به طوری که تکالیف صفر فراموش شده کمتر به دانشجویان آسیب می رساند.

————

نویسنده آسوشیتدپرس Cedar Athanasio در این گزارش از سانتافه ، نیومکزیکو شرکت کرده است. گزارش تامپسون از بوفالو ، نیویورک


منبع: aseman-ma.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>