ناخدای یک قایق در کالیفرنیا متهم به آتش سوزی است که در آن 34 نفر جان خود را از دست دادند


لس آنجلس – کاپیتان یک قایق غواصی که سال گذشته در سواحل کالیفرنیا آتش گرفت و غرق شد و باعث کشته شدن 34 نفر گرفتار در عرشه شد ، روز سه شنبه به قتل فدرال برای یکی از کشنده ترین فاجعه های دریایی در آخرین ایالات متحده متهم شد. تاریخ.

جری بویلان به جرم “سو m رفتار ، سهل انگاری و بی احتیاطی” به دلیل عدم آموزش خدمه خود ، انجام تمرین های آتش نشانی و نگهبان شبانه در کانسپت در صورت آتش سوزی در 2 سپتامبر 2019 ، به 34 فقره قتل غیرقانونی متهم شده است. کیفرخواست می گوید سال.

“در نتیجه عدم ادعای کاپیتان بویلان در رعایت قوانین ایمنی تعیین شده ، یک سفر شیرین شیرین در تعطیلات به یک کابوس تبدیل شد زیرا مسافران و یک خدمه در خوابگاه آتشین گرفتار شدند و هیچ وسیله ای برای فرار نداشتند.” وکیل نیک هانا در بیانیه ای گفت.

بویلان و چهار نفر دیگر از خدمه که همه در خواب بودند ، پس از تماس غیرمعمول از قایق فروزان فرار کردند. همه 33 مسافر و یک خدمه در اتاق خواب جان باختند.

برخی از کشته شدگان کفش پوشیده شده بودند که منجر به گمانه زنی در مورد تلاش برای فرار شد ، اما با شعله های آتش مسدود شده راه راه پله و دریچه کوچکی که تنها راه خروج از عرشه بالا بود ، بسته شد. بر اساس گزارش پزشکی قانونی ، همه آنها از استنشاق دود جان خود را از دست داده اند.

اتهامات نادر فدرال علیه بویلان تحت قانونی پیش از جنگ داخلی تشکیل شد که هدف آن مسئول ساختن ناخدای کشتی های بخار و خدمه در برابر بلایای آب بود که در آن زمان بسیار بیشتر بود.

بازرسان ایمنی فدرال صاحبان کشتی را مسئول عدم نظارت می دانند ، اما به جرم متهم نمی شوند.

جنیفر هومندی ، عضو هیئت مدیره ایمنی حمل و نقل ملی ، در جلسه دادرسی در ماه اکتبر گفت: “من از اصطلاح تصادف در این مورد متنفرم ، زیرا فکر نمی کنم این تصادفی باشد که نتوانید شرکت خود را با خیال راحت اداره کنید.”

شرکتی که صاحب این قایق است ، Truth Aquatics Inc ، برای جلوگیری از پرداخت هزینه خانواده های قربانیان ، یک دادخواست حقوقی در دادگاه فدرال ارائه داده است. خانواده های 32 قربانی ، علیه صاحبان قایق ، گلن و دانا فریتزلر و این شرکت شکایت کرده اند.

بیش از یک سال است که علت آتش سوزی در دست بررسی است و ممکن است تعیین آن غیرممکن باشد. این کار در منطقه ای از عرشه اصلی آغاز شد که غواصان تلفن ، چراغ قوه و سایر موارد را با باتری های لیتیوم یون قابل اشتعال روشن کرده بودند.

آتش سوزی در آخرین شب یک سفر غواصی آخر هفته سه روزه در نزدیکی جزیره سانتا کروز نزدیک سانتا باربارا رخ داد.

34 قربانی از یک عرشه جدید گرفته تا دانشمندان و مهندسان تا والدین با فرزندان نوجوان و بزرگسال خود را شامل می شوند. آنها از چین ، سنگاپور و هند آمده اند. دو مسافر تولد را جشن می گرفتند.

علی کورز ، 26 ساله ، تنها خدمه ای که جان خود را از دست داد ، قبلاً به عنوان سرآشپز در یک قایق دیگر واقع در آبگرم کار می کرد و از ارتقا سطح شادی خود بسیار هیجان زده بود. خانواده او گفتند او عاشق آب است و آرزوهایی از دوران کودکی برای دزدی دریایی دارد.

کریستی فینستاد ، زیست شناس دریایی ، که مالک ماجراهای جهانی غواصی است و در آخر هفته روز کارگر سفر را اجاره می کند ، ابتدا در 9 سالگی مخزن غواصی ایجاد کرد و صدها غواصی در جزایر کانال ناهموار و باد زده سواحل سانتا باربارا انجام داد.

پنج نفر از اعضای خانواده کویتازول این سفر را آغاز کردند تا تولد پدرشان را جشن بگیرند. خواهران آنجلا ، نیکول و ایوان به پدرشان مایکل کیتاسول و نامادری خود فرنیسا سیسون پیوستند. این خانواده حداقل یک دهه است که با هم غواصی می کنند.

قبل از فاجعه ، Boylan و Truth Aquatics شهرت خوبی در بین مشتریان و قایق در سانتا باربارا داشتند ، جایی که این شرکت ناوگان سه قایقی داشت. این مفهوم آخرین بازرسی های ایمنی گارد ساحلی را پشت سر گذاشته است.

اما محققان NTSB شرکت و کاپیتان را مقصر مقصر دانستند ، از جمله عدم آموزش خدمه در اقدامات اضطراری.

رایان سیمز که فقط سه هفته سوار قایق شده است ، به بازرسان گفت که از ناخدا خواسته است درباره نقشه های اضطراری یک روز قبل از آتش سوزی صحبت کند.

سیمز گزارش داد ، بویلان پاسخ داد: “وقتی وقت داریم.”

سیمز در حالی که سایر اعضای خدمه به بازرسان گفته بودند ، تکرار می کند: “من نمی دانستم چه رویه هایی انجام می شود.”

NTSB گفت: کمبود محافظ شبانه باعث شد آتش سریع گسترش یابد و قربانیان زیر عرشه را گرفتار کند. این آژانس همچنین با عدم استناد به مراقبت شبانه ، به گارد ساحلی آسیب رساند و استناد به سوابق نشان داد که از سال 1991 هیچ یک از آنها ذکر نشده است.

اعضای خدمه به بازرسان گفتند كه حوالی ساعت 3 صبح آتش سوزی در طبقه فوقانی خوابیده اند.

آنها گفتند كه تلاش مكرر براي رسيدن به افراد زير عرشه را انجام داده اند. اما شعله های آتش و گرما آنها را نگه داشت و سرانجام آنها را مجبور به پریدن از دریا کرد.

بویلان قبل از ترک کشتی ساعت 3:14 بامداد تماس گرفت و گفت: “نفس نمی کشم”.

سیمز که از صاحبان قایق شکایت کرد ، هنگام پریدن از قایق ، پای او را شکست.

خدمه سوار یک قایق شدند و با اتومبیل خود را به قایق تفریحی مجاور رساندند تا دوباره درخواست کمک کنند.

کالن مولیتور ، کاپیتان دوم قایق ، به بازرسان گفت: “چیزی که ما هرگز نشنیده ایم جیغ زدن یا ضربه زدن یا چیزی از قایق است ، چه در حالی که در آن بودیم و چه در نزدیکی ما بودیم.”


منبع: aseman-ma.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>