هدرز چیست و چرا در زمان افزایش قیمت خودرو از هدرز استفاده میشود؟

متاع اکثر هدرز های تولیدی را فولاد و استیل تشکیل میدهند.در برخی موارد آلیاژهای دوچندان گرانقیمتی نیز گزینه به کار گیری قرار میگیرند وعلاوه بر تحمل گستره ی بالای دمایی ، سطح صیقلی مناسبتری نسبت به نمونه هایی کلیدی بها پایین تر دارند. ارزش بالای ماشینهای داخلی و خارجی سبب ساز شده تا مردم به سمت تقویت خودروهای فعلی خویش بروند. از این رو کارگزاشتن قطعه ای موسوم به هدرز یکی از از اولی فرآیند تیونینگ اتومبیلهای معمولی محسوب میشود. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه طبق معمول به روش ریختهگری ایجاد می شود و به این ادله از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در پروسه خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال تولید میکنند، البته هدرز به شیوه خم کاری ظریف لولهها صورت می‌گیرد و دارای ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسانتر گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، ارتقا اقتدار و کاهش مصرف سوخت میشود، ولی مقدار کاهش مصرف سوخت در ازای ارتقاء توان موتور چندان چشمگیر نمی باشد و از همین رو از هدرز غالباً به تیتر یک قطعه عملکردی و تیوفایو دیوار شیراز تیونینگ یاد میشود. در چرخه موتورهای درونسوز پس از دانسیته و احتراق فعالیت تخلیه که خروج دود و هوا از سیلندر میباشد صورت می گیرد . در این تراز و فیلم شماره سه به شکل به طور کامل عملی و یکسری ثبت نام غالب به شما نشان خوا‌هیم داد چگونه کار نمایید تا اقبال برد شما بخش اعظم شود. ساده ترین خط مش برای به دست آوردن توان بخش اعظم از موتور شما همین هست که اجازه دهیم آن را خوب تر نفس بکشیم و جریان ورود و خروجی را ارتقاء دهیم. باز نیز تکرار میکنیم همانقدر که کارگزاشتن هدرز معمولی است، تولید آن یک فعالیت اصولی و پیچیده هست که باید اساسی استانداردهای ضروری طراحی شود. نکتهی دیگری که در ارتباط حساس ایجاد Headers باید به آن اشاره کرد، دستگاههایی است که در تولید آن به فعالیت میروند؛ دستگاههایی که در این مورد قضیه به کار میروند را می توان دستگاههای مخصوص به خمکاری لوله در نظر گرفت، همینطور دقت داشته باشید که جوشکاری و تمام اقداماتی که در طراحی و ساخت این قطعه انجام میشود، در میزان مرغوب بودن آخرین قطعه تاثیرگذار هستند. در حالی که برخی از تعدادی منظوره OE مهم دونده های فردی هستند، معمولا قطر آن ها ریز است و خم های تیز دارند که جریان را محدود می کنند. به طور معمول مانیفولدها فابریک از چدن ساخته می شود که دارای ابعاد ریز و عده و گونه هستند که این مساله سبب ریلکس جای دادن آن ها در گوشه و کنار موتور می شود. در واقع پس از مدلسازی ظاهری لوله ها، باز‌نگری دینامیکی جریان سیال موجود در لوله انجام می پذیرد و همه متغیر های مفید در اخلاق و رفتار سیال، بدون به کارگیری از ابزار های متفاوت قابل اندازه گیری هستند. موتور M۱۵GSI استاندارد آلایندگی یور و ۵ (قابل ارتقا به یور و ۶) دارد و یکسری ارتقای با در آن انجام شده است مانند: طولانی تر شدن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ و سیستم جرقهزنی جدید. ارتقا شتاب ماشین اصلی کارگزاشتن هدرز معاینه فنی برتر را نیز اضافه کرد به جهت شما میباشد. به دلیل تسهیل در خروجی دود و تنفس خوبتر موتور آن گاه از نصب هدرز شما به راحتی شاهد این خواهید بود که موتور اتومبیل جاری خیس شده و روان تر دور بر می دارد و شتاب ان بالا خیس رفته و در دورهای بالا اتومبیل مانند قبل افت راندمان به نیز نمیزند و علاوه بر اینکه عجله ماشین عمده شده به برهان روان عمل نمودن موتور ماشین هم استهلاک موتور کاهش شده و هم مصرف اتومبیل زیر تر می آید. یکی از از سیستم اگزوز دامای میباشد که و جزء تیونینگ ها هست که قسمتی از اگزوز اتومبیل به حساب می آید. این قطعه جایگزین مینفولد چدنی فابریک موتور می باشد و منجر طراحی بهتر خود و ارتقاء کارایی خواهد شد. هدرز عملاً جایزگینی گرانقیمت برای منیفورلد خروجی استاندارد پیشرانه میباشد و به استدلال ارزش دوچندان و هزینههای تولید گزاف، کمتر از سوی خودروسازان به شکل استاندارد استعمال میشود، اما استفاده از هدرز به جهت اتومبیلهای اسپرت و مسابقهای، کابرد مضاعف دارااست و بخش اعظمی اتومبیلهای گرانقیمت به شکل استاندارد به هدرزهای فابریک مجهز هستند. بخش اعظم منیفولدها خروجی اکسترود محدود است. البته حجم ۱.۶ لیتری این پیشرانه در کنار فضای محدود درون گوشه و کنار پیشرانه پژو ۲۰۶ سبب شده می باشد تا تعمیرات این پیشرانه مقداری پردردسر بوده و بهاصطلاح پاره ای بددست باشد. اگزوز دسته محل ورود کارگاه به خصوص محدود کننده می باشد زیرا تمام پالس های اگزوز به همان فضای کوچکی رسیده اند. پیشرانه M۱۵GSI مهم به عبارتی حجم و چیدمان ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ، به سامانه زمانه بندی متغییر سوپاپهای محل ورود مجهز میباشد و تغییراتی در ساختار پاشش سوخت، جرقه زنی، سرسیلندر و… سایپا کوییک S در بخش امکانات به دو کیسه هوا، جلو آمپر جدید، ترمزهای دیسکی جلو و کاسهای عقب، ترمز ABS، EBD، امر طرح D، پنل جدید تهیه طول چراغ و برف پاککن عقب، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر، نمایشگر بده بستان دنده، سنسور بوستان عقب، دما سنج محیط، بلوتوث، ریموت جدید، بازشو درِ صندوق عقب از بر روی ریموت و داشبورد، سامانه مدیر یک پارچه خودرو، شیشهها و آینههای برقی و… در صورتی که از تالیف همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در گزینه عکس اتومبیل تیوفایو لطفا از صفحه ما بخواهید.

کاشت ناخن در کرج
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum