پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

سوراخ افقی پیستون ها در تحت حلقه ها می باشد و به عنوان سد حرارتی ، از جهت دهی گرمای نصیب حلقه ها به بدنه پیستون-که اهمیت دستکم بازی نسبت به سیلندر است-جلوگیری کند. دارای افزایش تعداد همین قطعه، ترازو بلوک سیلندر هم ارتقا می یابد؛ میل لنگ هم مهم اعتنا به تعداد سیلندرهای خودرو، امکان پذیرش شاتون را خواهد داشت. اهمیت توجه به این که فرآیند احتراق در گوشه و کنار احتراق به شدت پیچیده می باشد و کوچکترین برآمدگی یا این که فرورفتگی در پیستون ، بر شکل و نوع احتراق تاثیر می گذارد ، در بعضی از خودروها علاوه بر فرم هایی که در بالا به آن اشاره شد ، فرم های پیچیده و بهینه ای به سطح بالای پیستون پیستون شورلت نوا می دهند. سادهترین گونه در این دستهبندی هستند. البته شکل آن‌ها بسته به گونه موتور، جور سوخت، سیلندرها، سرسیلندر و… 1- صاف و یکدست : در شکل تحت همانطور که می بینید مرحله بالای پیستون صاف و یکدست می باشد. پیستون قطعه ای هست استوانه ای صورت که در باطن سیلندر به بالا و پایین حرکت می کند و فرایند متعدد کارموتور را تولید می کند. زمانی موتور واضح هست پیستون و حلقه ها روی لایه ای از روغن حرکت می نمایند که این مسافت را لبریز کرده است.اگر خلاصی پیستون خیلی اندک باشد،در عاقبت اصطکاک فراوان وسایش شدید،توان موتور کمتر می یابد.در این حالت ممکن میباشد پیستون به جداره سیلندر بچسپد و به اصطلاح گریپاژ کند.اگر خلاصی پیستون بیش از حد باشد باعث زدن پیستون در کورس توان می شود. و سیلندر همین موتور به جهت پیستون اش خیلی کوچک هست . پیستون از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)، چون فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود 450/0 کیلو گرم (1پوند)است.دامنه یا قسمت زیر پیستون را می تراشند تا نیز وزن آن کمتر یابد و هم جا برای وزنه های تعادل میل لنگ باز شود. برای جلوگیری از پیدایش همین مشکل می بایست یاتاقان سر بزرگ شاتون را هر گاه که موتور گشوده می شود گزینه باز‌نگری و ترازو گیری قرار گیرد و مقدار لقی یا این که به عبارتی clearance آن گزینه اندازه گیری قرار گیرد به جهت این عمل از یک فیلر گیج به کارگیری می شود که ان را میان شاتون و یاتاقان قرار می دهند و باز‌نگری کنید که مقدار همین لقی از مقدار مجازی که از طرف تولید کننده در دفترچه تعمیراتی دستگاه دیتا شده میباشد اکثر نباشد. در همین نوشته به باز‌نگری مهمترین نقاط ضعف این خودرو میپردازیم تا اگر قصد خرید کردن دنا پلاس توربو شارژ دندهای را دارید بتوانید اهمیت دیدی گشوده مبادرت کنید. علاوهبر این، اکثری از خریداران همین ماشین نسبت به وجود ایراداتی همچون فضای محدود پا در صندلیهای سطر عقب، کارایی ملازم مهم تاخیر کاغذ سناریو و دکمههای روی فرمان، روشنشدن بیدلیل چراغ نظارت و عدم دسترسی آسان به دکمههای در دست گرفتن صندلی زمان بستهبودن درب اشاره کردهاند. امروزه وجود سیستمهای در دست گرفتن گیرایی و پایداری در اتومبیل می تواند امنیت بسیار مطلوبتری را به جهت سرنشینان یک اتومبیل خصوصا زمان عبور از مسیرهای پر پیچ و خم یا این که لغزنده به ارمغان بیاورد.

کاشت ناخن در کرج
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin