کمک های سه شنبه 25 درصد نسبت به سال گذشته


کمک های روز سه شنبه ، یک کارزار 8 ساله برای مجبور کردن مردم به کمک های خیریه ، 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است

نیویورک – برگزارکنندگان گفتند که کمک های روز سه شنبه ، یک کارزار 8 ساله برای مجبور کردن مردم به کمک های خیریه ، 25 درصد افزایش یافته است.

طبق برآوردهای GivingT Tuesday ، تقریباً 2.5 میلیارد دلار در روز سه شنبه به ایالات متحده اهدا شد که هدف آن غیر انتفاعی این کمپین است. این رقم بیشتر از سال گذشته ، حدود 2 میلیارد دلار است.

این ایده به 92nd Street Y ، یک مرکز اجتماعی در نیویورک نسبت داده می شود. بعداً ، یک سازمان جداگانه به نام GivingT Tuesday برای سازماندهی و تبلیغ آن ایجاد شد.

موسسات خیریه و مشاغل برای گسترش آگاهی و جستجوی کمک های مالی از هشتگ #GivingT Tuesday در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. به عنوان مثال No Kid Hungry گفت که این مبلغ 2.3 میلیون دلار در روز سه شنبه جمع کرد که 341 درصد بیشتر از 521000 دلار سال گذشته بود.

در ماه مه ، GivingT Tuesday کمپین آنلاین دیگری را برای جلب مردم به کمک خیریه ها در میان بیماری همه گیر راه اندازی کرد و حدود 500 میلیون دلار کمک مالی آنلاین به ارمغان آورد.


منبع: aseman-ma.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>