1 از هر 3 مسلمان آسیای جنوب شرقی عابدتر از والدین هستند: گزارش | اخبار دین


بر اساس این نظرسنجی، تجدید حیات دینی و مصرف گرایی به سبک غربی، عادات مصرف مسلمانان در منطقه را تغییر می دهد.

بر اساس یک نظرسنجی، از هر سه مسلمان در آسیای جنوب شرقی، یک نفر خود را مذهبی‌تر از والدین خود در سن خود می‌داند، زیرا ایمان آنها تصمیمات مربوط به هزینه‌های شخصی، مد، بانکداری، سفر و تحصیل را تعیین می‌کند.

بر اساس گزارش مصرف کننده جدید مسلمانان که روز چهارشنبه منتشر شد، تنها 21 درصد از 250 میلیون مسلمان منطقه می گویند که نسبت به والدین خود توجه کمتری دارند، در حالی که 45 درصد خود را به همان اندازه مؤمن می دانند.

بر اساس گزارش Wunderman Thompson Intelligence و VMLY&R مالزی، یک رابطه قوی با خدا برای 91 درصد از مسلمانان آسیای جنوب شرقی، در کنار سلامتی و بالاتر از خانواده، مهمترین چیز در زندگی است.

بر اساس این گزارش بر اساس مصاحبه با 1000 مصرف کننده در اندونزی و مالزی، تنها 34 درصد ثروت را بسیار مهم می دانند، 28 درصد برای علایق خود ارزش قائل هستند و 12 درصد شهرت را به عنوان اولویت می دانند.

مصرف کنندگان مسلمان
[Courtesy of Wunderman Thompson Intelligence and VMLY&R Malaysia]

در این گزارش آمده است که رشد ایمان مذهبی و گسترش مصرف گرایی به سبک غربی باعث شده است که مصرف گرایی متاثر از مسلمانان فراتر از غذا تکامل یابد و همه چیز را از مد ساده و فین تک مطابق با قوانین اسلامی گرفته تا برنامه های دوستیابی مسلمانان و سفر حلال در بر گیرد.

چن می یی، مدیر آسیا و اقیانوسیه در Wunderman Thompson Intelligence می گوید: «مصرف کنندگان مسلمان به طور فزاینده ای اعتقادات مذهبی خود را در تصمیم گیری های خرید قرار می دهند و نحوه انجام این کار دائما در حال تغییر است.

حتما بخوانید:
نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جمهوری دموکراتیک کنگو تیراندازی کردند و چندین تلفات برجای گذاشت | اخبار سازمان ملل متحد

«فناوری های جدید سؤالات جدیدی را به همراه دارد؛ مثلاً آیا متاورز حلال است؟

بر اساس این گزارش، برای مصرف کنندگان مسلمان، حلال بودن یا مجاز بودن یک محصول، مهم ترین عامل هنگام خرید است، و 91 درصد پاسخ دهندگان می گویند که این امر بسیار مهم است، پیش از ملاحظات کیفیت- قیمت، کیفیت و محیط زیست.

بر اساس این گزارش، بیش از 60 درصد مسلمانان رعایت یک محصول بانکی یا سرمایه گذاری با قوانین اسلامی را بسیار مهم می دانند، در حالی که 77 درصد وجود غذای حلال را عامل مهمی در انتخاب مقصد سفر می دانند.

اگرچه اکثر خانوارها را مردان سرپرستی می‌کنند، زنان نان‌آور خانه اقلیت قابل‌توجهی هستند، به طوری که 42 درصد از زنان می‌گویند که بیشترین حمایت مالی را در مقایسه با 70 درصد مردانی که خود را تأمین‌کننده اصلی می‌دانند، ارائه می‌کنند.

مصرف کنندگان مسلمان
[Courtesy of Wunderman Thompson Intelligence and VMLY&R Malaysia]

ایمان مسلمانان آسیای جنوب شرقی نیز بر اشتیاق آنها برای گسترش فناوری مانند متاورس، شکل نوپای واقعیت مجازی مشترک تأثیر می گذارد، به طوری که 85 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که مایلند فضاهای مجازی ساخته شده برای مسلمانان را ببینند و 78 درصد نیز ابراز علاقه به مذهبی مجازی کرده اند. تجهیزات جانبی. . با این حال، 59 درصد گفتند که معتقدند متاورجه با تعالیم اسلامی سازگار نیست.

صفا ارشدالله، نویسنده و محقق در واندرمن تامپسون اینتلیجنس، گفت: “آسیای جنوب شرقی چیزی بیش از یک بازار مسلمان است – این یک میدان آزمایشی برای روندهای جدید جهانی است.”

«آنچه در اینجا اتفاق می‌افتد به مسلمانان سراسر جهان الهام می‌دهد که دائماً ایمان را در هم آمیخته و به روش‌های نوآورانه عمل کنند».

حتما بخوانید:
چرا فروپاشی سریلانکا بر فراز بنگلادش خودنمایی می کند | تجارت و اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesredfoxbetMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaGeciktiriciMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurmacasinoslot