[ad_1]

BuzzFeed به عنوان بخشی از یک معامله بزرگ که در آن غول بی سیم در شرکت رسانه های دیجیتال سرمایه گذاری می کند ، HuffPost را از Verizon خریداری می کند.

BuzzFeed به عنوان بخشی از معامله بزرگتری که در آن غول بی سیم در این شرکت رسانه های دیجیتال سرمایه گذاری کرد ، HuffPost را از Verizon خریداری کرد.

BuzzFeed و Verizon شرایط معامله را فاش نکردند. Verizon سهامدار اقلیت BuzzFeed خواهد بود و این دو شرکت در محتوا و تبلیغات شریک خواهند بود.

کاهش تبلیغات به دلیل بیماری همه گیر هم به سازمان های رسانه ای سنتی و هم به رسانه های دیجیتال آسیب رسانده و منجر به اخراج و اخراج کارگران شده است. نسخه های دیجیتالی حتی قبل از همه گیری ، از جمله خرید Vox توسط مجله نیویورک و سلاح های دیجیتالی آن ، در حال تحکیم بودند.

ورایزون از طریق تملک AOL در سال 2015 صاحب HuffPost ، بنیانگذار Arianna Huffington شد. بزرگترین ارائه دهنده خدمات بی سیم کشور همچنین یاهو را در سال 2017 خریداری کرد تا تلاش کند یک تجارت رسانه دیجیتال ایجاد کند که می تواند فیس بوک را به چالش بکشد. این کسب و کار Verizon رسانه تلاش است.

BuzzFeed به دلیل آزمونها و لیست هایش شناخته شده است ، اما در بخش اخبار خود نیز سرمایه گذاری کرده است. جونا پرتی ، بنیانگذار و مدیرعامل آن ، همچنین در سال 2005 بنیانگذار HuffPost بود که در آن زمان به عنوان هافینگتون پست شناخته می شد.

پرتی در بیانیه ای گفت: “من خاطرات زنده ای از تبدیل هاف پست به فروشگاه مهم خبری در سالهای اولیه دارم ، اما BuzzFeed این خرید را انجام می دهد زیرا ما به آینده هاف پست و پتانسیل بالقوه ای كه باید برای سالهای آینده به شكل گیری منظر رسانه ادامه داشته باشد ، اعتقاد داریم.” “با افزودن HuffPost ، شبکه رسانه ای ما کاربران بیشتری خواهد داشت که به طور قابل توجهی زمان بیشتری را صرف محتوای ما نسبت به سایر دوستان خود می کنند.”

پرتی در یادداشتی به کارمندان BuzzFeed گفت که انتظار دارد معامله در اوایل سال 2021 بسته شود.

[ad_2]

منبع: aseman-ma.ir